restoran-korporativna-zabava

Izbor restorana za korporativnu zabavu – šta treba da sadrži restoran za poslovnu zabavu?

Planirate veliku korporativnu zabavu, a još uvek imate dilemu u vezi sa odabirom prostora? Stalni pozivi šefa i zapitkivanja kolega nisu nešto što olakšava organizaciju. Znamo da je velika odgovornost je na vama da sve prođe u najboljem redu.

Da biste se oslobodili dela odgovornosti oko toka zabave, podelite svoju zamisao sa osobljem restorana i vaša korporativna zabava može da počne. Profesionalno osoblje je tu da pomogne oko svakog detalja i da vašu korporativnu zabavu dovede do savršenstva.

Znamo da planeri korporativnih događaja nikada nemaju zavidan položaj. Veliki broj detalja, spiskovi, pozivi, promene u poslednji čas, sve to čini posao planera ovakvih zabava veoma stresnim.

Odabir prostora je često jedan od velikih problema. Iako planeri organizuju zabave za različite vrste manifestacija, od male grupe ili sastanka odbora, pa sve do velikih konferencija sa nekoliko stotina učesnika, prostor je uvek problem broj jedan. Razlozi su brojni.

Zato smo se potrudili da vam uobličimo jedan mali šablon pitanja čiji odgovori će vam pomoći da izaberete pravi restoran za vašu korporativnu zabavu.

Mala poslovna večera ili godišnjica firme?

Prvo pitanje na koje morate dati odgovor je: koliko je velika vaša zabava? Dakle, velika je razlika između male proslave za desetak poslovnih partnera i simpozijuma sa preko sto zvanica.

Za manje događaje će možda biti dovoljan miran ugao restorana, sa jednim velikim konferencijskim stolom, ili nekoliko manjih stolova. Ne isključujte varijantu da poređate par redova stolica prema bini, ukoliko organizacija podrazumeva neku video konferenciju.

Sa druge strane, za velike poslovne zabave obično je potrebna velika prostorija koja može da primi stotine ljudi.

Dakle, kada definišete broj zvanica, kao i svrhu poslovne zabave, možete pristupiti pronalaženju vašeg idealnog restorana za korporativne zabave

Koktel ili večera?

Odgovor na ovo pitanje će vas usmeriti na vrstu, broj i veličinu stolova. Ukoliko planirate koktel zabavu, potražite restoran koji ima veći broj barskih stolova i stolica. Ukoliko restoran ima balkon, veliku terasu ili bazen, to može biti idealan izbor a vašim zvanicama će to sigurno ostaviti dobar utisak. Naravno, azurno plava boja vode u bazenu se podrazumeva.

Ukoliko planirate veliku zabavu, potražite restoran koji obiluje stolovima, bilo okruglim ili ne, kao i prostorom koji će omogućiti postavljanje svih tih stolova. Poželjno je da restoranski prostor ima mogućnost za podijumom za igru.

Da li restoran za vašu zabavu ima parking prostor za vaše goste?

Jedan od problema je upravo parking prostor. Često se nađemo u situaciji da brzo pronađemo odgovarajući prostor, ali je parking mali ili ga nema. Zato, gotovo odmah upitajte menadžera restorana da li postoji dovoljno veliki parking prostor za broj gostiju koji planirate. Ukoliko je odgovor potvrdan, čekirajte stavku.

Švedski sto ili gala večera?

Da je kvalitet hrane nešto o čemu je izlišno govoriti, slažemo se. Ipak, ono o čemu je važno pregovarati jeste vrsta jela kao i način služenja jela. Ukoliko je vaša zabava zamišljena kao koktel uz “švedski sto” raspitajte se šta sve obuhvata takav meni. Da li takva ponuda obuhvata i one koji imaju neke vrste restrikcija poput bezglutenskog hleba ili plodova mora. Ili možda poznaju molekularnu kuhinju? Da li u restoranu postoji posuđe koje će zardžati toplotu jela? Ovo su pitanja na koje morate dobiti odgovor ukoliko želite takav tip zabave.

Ukoliko ipak želite tradicionalan tip večere, sa šefom kuhinje porazgovarajte o vašim željama i onome što je ponuda restorana. Uzmite u obzir različitost potreba vaših gostiju, kao i moguće kombinovanje jela iz različitih kuhinja.

Ne zanemarite činjenicu da neće svi piti alkohol, pa obezbedite bezalkoholne alternative i ne zaboravite da ponudite vegetarijanske alternative mesnim jelima, kao i hranu za one sa alergijama na hranu, po potrebi.

Ukoliko su vaši odgovori pozitivni, još jedna stavka sa liste može biti čekirana.

Profesionalno osoblje?

Nikako ne zamerite profesionalnost osoblja. Na svakoj korporativnoj proslavi, bez obzira da li je u pitanji bazen, balkon ili zatvorena restoranska sala svakako su potrebni konobari, barmen i hostese. Hostese moraju biti pristojno odevene. Uz dress code, poželjno je standardizovano ponašanje. Ove devojke mogu biti vaš izbor a mogu biti sastavni deo prijemnog protokola samog restorana.

Poslednja stvar koju želite je da pružite manje od sjajnog korisničkog iskustva jer nemate dovoljno osoblja, imate aljkavu, sporu uslugu. Uverite se da je vaše osoblje potpuno obučeno, da razume važnost i brzinu odlične usluge.

Konobari moraju biti uigrani sa tačnom podelom zaduženja i potpunim “pokrivanjem” svih gostiju. Porazgovarajte sa menadžerom restorana, i predočite svoje uslove oko kvaliteta usluge. Ovaj segment organizacije je veoma važan u samom toku zabave, jer će vam osoblje biti produžena ruka.

Da li u restoranu postoji tehnička oprema?

Ukoliko je vaša korporativna proslava zamišljena uz brojne video i svetlosne efekte, obavezno se pri izboru restorana raspitajte da li restoran poseduje tehničku opremu i saradnike za rukovanje. U nekim slučajevima, u samom restoranu postoji kompletna oprema dok se u nekim restoranima oprema iznajmljuje po potrebi, zajedno sa osobljem. Ovo može uključivati i audiovizuelne tehničare, dekoratere, fotografe, cvećare i td.

Uverite se da je osvetljenje dovoljno za efekat koji želite da  postignete. Bilo da su u pitanju disko kugle ili stroboskopski efekat, izbor je na vama. Budite uvereni da je dobro osvetljenje sastavni deo dobre atmosfere te nemojte olako shvatati ovaj dekorativni element. Treperenje sijalice ili prejako svetlo, sigurno nije nešto o čemu bi voleli da se priča među poslovnim partnerima nakon proslave.

Takođe, važan element je ozvučenje. Bilo da je vaš izbor benda ili je u pitanju restoranski bend, vrsta muzike, kvalitet zvuka i pozicija zvučnika je jedna od stvari o kojima će vaši gosti pričati. Nije prijatno da zvučnik bude iznad nečije glave ili da se muzika čuje samo u jednom delu restorana.

Da biste bili sigurni da sve ide po vašem planu, odredite dnevni red događaja i uverite se da svi u vašem timu znaju u kom delu dana su za šta odgovorni.

Svaki događaj je ogromna marketinška prilika pa iskoristite priliku da zasijate u punom sjaju i zato fino uklopite sve elemente događaja do poslednjeg detalja. Dobrim izborom restorana omogućite da vaši gost govore o zabavi  kao o divnom druženju u prelepom ambijentu uz fantastičnu hranu i muziku za pamćenje.