Čari malih restoranskih sala – Restoran za proslave do 100 ljudi u Beogradu
Bilo da je u pitanju venčanje, krštenje, rođendan, korporativna proslava ili možda odlazak u penziju u našoj tradiciji su proslave. Sa lepim povodima da okupimo sebi drage osobe, nekad planiramo veliki broj gostiju kako bi svi oni bili sastavni deo tog trenutka.
Ipak, ponekad, iz ličnih razloga ili objektivnih mogućnosti, taj naš trenutak želimo da podelimo sa nabližim članovima porodice i prijateljima. Takve proslave broje dosta manji broj zvanica što ne znači da su manje važne u našim životima.
Bez obzira na broj zvanica, težimo da naša proslava prođe savršeno, zar ne?
Kako je neophodno pronaći savršeno mesto ili restoran za proslavu događaja, čest problem može biti odabir restorana. Naravno, jedna od opcija je uvek da vaš događaj proslavite u kućnim uslovima.
Ukoliko ipak birate da se potpuno posvetite svojim zvanicama, topla preporuka je odabir restorana za vašu proslavu.
Ukoliko je vaša zabava zatvorenog tipa i planirate 100 zvanica, pred vama je nekoliko saveta kako i zašto odabrati restoran za proslavu do 100 zvanica.
Zašto su manji restorani bolji izbor za proslavu?
Ukoliko ste odlučili da proslavite vaš događaj u manjem krugu ljudi, pravi izbor za vas je restoran koji može ugostiti do 100 zvanica.
Manji restorani su često lepši od velikih sala. Mali restoran za proslave nudi intimniju atmosferu i bolji doživljaj. Uz to, mnogo je veći izbor malih restorana za proslave. Sa izborom manjeg restorana za proslavu nećete pogrešiti jer će ponuda biti kompletna.
Sve što dobijate u velikim, dobićete i u malim restoranima. Dakle, usluga je ista, možda čak i raznovrsnija.Intimnija i prisnija atmosfera ućiniće da vaša proslava bude za pamćenje. Sa manjim prostorom izbećićete nepotrebno deljenje gostiju, a i muzika će vam biti efektnija.
#1 Definišite broj gostiju za proslavu
Ako želite uspešan događaj, morate imati na umu ove stvari. Ako organizujete malu zabavu, važno je da imate jasnu predstavu o tome koliko će ljudi prisustvovati. Tako možete da rezervišete restoran u skladu sa tim.
Pravljenje liste gostiju jedan je od najvažnijih koraka u planiranju vašeg događaja. To je takođe najbolji način da dobijete predstavu o tome koliko ljudi možete očekivati i koje su njihove potrebe. Po pitanju želja i potreba restoran Ser Gilles Wedding je savršeno mesto za ispunjenje istih.
Kada prikupite imena, dalji izbor će vas se sam nametnuti . U celoj priči, ne zaboravite na sebe. Ipak ste vi centralna tačka proslave.
#2 Birajte atraktivnu lokaciju
Najbolji izbor odgovarajućeg mesta za vaš događaj je da bude što je moguće pogodnije i pristupačnije za vaše goste. Ne zaboravite na pristupačnost parkinga.
#3 Razmotrite tematiku događaja
Da li želite da vaš događaj bude slobodnijeg tipa sa elektronskom ili pop-rock muzikom ili možda živom muzikom i uz tamburicu? Kada birate mesto za vaš sledeći događaj, važno je uzeti u obzir vrstu događaja i njegov stil.
Vaša želja će definisati vrstu lokala i salu jer mnoge sale za proslavu do 100 gostiju ne poseduju mogućnost velikog broja utičnica i ozvučenja. Zato, Ser Gilles Wedding ispunjava kriterijume za sve što vam treba. Imajte u vidu da će vaši gosti uživati posebno jer su piće i hrana fantastični, a atmosfera savršena.
#4 Manji restorani za proslavu – veća privatnost
Sa manjim restoranskim salama, proslave dobijaju drugačiju notu. Vaši gosti mogu biti međusobno interaktivni, bez preterane buke. Ukoliko je u pitanju prostava koja je praćena posebnim običajima, sve se odvija mnogo brže, od slikanja i čestitanja do mnogih drugih običaja. Sve je preglednije i svakom od svojih gostiju možete pokloniti pažnju.
#5 Osigurajte raznovrstan jelovnik
Osim po ambijentu, učinite da se vaša proslava pamti i po hrani. Raznovrsna predjela, jela i dezerti treba da odišu bogatim aromama i zadovolje apetite svih prisutnih. Naravno, sve u skladu sa preferencijama gostiju, računajući vegansku ili bezglutensku hranu.
Naravno, za sam kraj ovog događaja, ukusne poslastice su neizostavna stavka!
#6 Osoblje kao “final touch”
U restoranima za proslavu do 100 zvanica, osoblje je često prisnije i brže u usluzi. Možete ostvariti prijatan, a u isto vreme veoma profesionalan odnos sa osobljem manjih restorana. Kvalitet hrane i pića nikako ne zavisi od veličine restorana iako često usluga u manjim restoranima može biti dosta bolja nego u velikim.
Upoznajte prijatno, ljubazno i vredno osoblje restorana Ser Gilles Weddings i dozvolite da ispune želje kako bi vam svaki trenutak odisao komforom i hedonizmom.
#7 Držite se svog budžeta
Pre planiranja sledećeg događaja od suštinske je važnosti da odredite budžet za mesto održavanja. Napravite budžet, a zatim birajte mesto proslave. Tamo gde je to moguće, možete avansno uplatiti deo menija a zatim po završetku proslave realizovati plaćanje ostatka.
#8 Pratite recenzije
Ukoliko prvi put birate neki restoran, potražite recenzije. Pokušajte da pronađete recenziju koju je dala osoba koja je takođe proslavnjala u tom restoranu. Ne držie se “slepo” online recenzija jer one mogu biti zlonamerne, ali mogu vam biti smernica o tome kakav je restoran u pitanju.
I naravno, posetite restoran. Prvi utsak će vam mnogo reći o njemu.
Iako odluka o tome gde ćete održati vašu zabavu može izgledati kao zastrašujući zadatak, sa pravi izborom restorana, vasa proslava može biti divna uspomena.
Pogledajte naše svečane sale i odlučite se za onu u skladu sa Vašom listom gostiju. Budite slobodni da nas kontaktirate za sve dodatne informacije.
Prepustite se, i dozvolite da osoblje Ser Gilles Weddings radi za vas.