tanjir-hrana-restoran

Zašto su važne team building večere u restoranima

Vreme je za godišnji team building. I potrebno je da izaberete aktivnost iz ogromnog spektra mogućnosti. Sportski kamp ili ipak samo igre na plaži? Šta je najpogodnije za vaše zaposlene? U čemu će svi uživati?

Nikako nemojte zaobići večeru. Na kraju krajeva, večera je uvek popularna. I, iskreno, svi ionako moraju da jedu. Ali večera donosi mnogo više od punog stomaka.

Timski rad definitivno čini da san funkcioniše. Planiranje tim bilding večera u restoranima može biti neodoljivo, ali slično cilju događaja, to se može uraditi uz pomoć vaših kolega. Kada odvojite vreme da pokažete zahvalnost zaposlenima, to stvara efekat talasanja i jača kulturu saradnje i pozitivnosti vaše organizacije. Dakle, počnite da planirate tu dugo očekivanu team building večeru i okupite sve zajedno za noć sjajne hrane, zabave i učenja usput.

Restoran Ser Gilles nudi sve ono što je potrebno da sprovedete vašu kreativnu team building večeru u delo. Neka vaši zaposleni uživaju u sjajnoj atmosferi restorana, i punih stomaka prepričavaju dogodovštine sa ovogodišnjeg team buildinga.

Kako isplanirati team building večeru?

Planiranje team bulding događaja može izgledati izuzetno uzbudljivo, posebno ukoliko to radite prvi put.

Bez obzira da vam je ovo prvi ili deseti put da organizujete team building događaj, to može izgledati kao da nikada nema dovoljno vremena da sve isplanirate onako kako želite. Sigurno je da će vas stalno pratiti osećaj da je nemoguće organizovati događaj u kome će sve teći glatko i koji će se svideti svima.

Ukoliko je vama pripala čast da sami organizujete team building za svoje kolege ili zaposlene, pred vama je nekoliko saveta za jednostavniju organizaciju.

Počnite na vreme!

Procene i iskustva “ljudi iz prakse” kažu da je potrebno oko dva meseca za planiranje ovakvog događaja za od oko 100 zvanica. Ako je vaš događaj veći od toga, pokušajte da imate minimum četiri do šest meseci.

Možete početi i kasnije, ali vam to zaista može stvoriti (bespotrebnu) dodatnu tenziju.

Posvetite se prvenstveno “grubim” planovima a zatim finesama na samom kraju, i uvek imajte “plan b”

Kontaktirajte nas još danas i rezervišite svoj prostor.

 Izaberite mesto ili lokaciju

Izbor pravog restorana za team buiilding ili adekvatne lokacije može biti pravi boost za vaš team building. Sigurno je da ćete izbegavati mesta i restorane koji ne mogu da prime čitavu grupu, ili onu lokaciju koja je suviše daleko kako biste smanjili vreme putovanja i troškove.

Ukoliko razmatrate izbor restorana za team building, restoran Ser Gilles će svojom vrhunskom uslugom učiniti da budete sigurni u svoj izbor.

Odgovorite na sledeća pitanja i olakšaćete sebi izbor najboljeg mesta ili lokacije za vaš događaj:

  1. Da li će team building biti organizovan na otvorenom ili u zatvorenom?
  2. Ukoliko je u zatvorenom, koliko učesnika prima restoran ili u kome se organizuje team building?
  3. Da li postoje dodatne pogodnosti u restoranu za team building, kao što su pristup Internetu, audio ili vizuelna oprema?
  4. Da li u organizaciju ulazi i hrana I piće I da li je poput koktel menija ili pune restoranske večere?
  5. Da li je parking dostupan, bilo za automobile zaposlenih ili za autobusku uslugu koju iznajmljuje kompanija?

U Ser Gilles restoranu na raspolaganju su i profesionalna rasveta i voditelj po želji. U restoranu Ser Gilles, pored ozvučenja na raspolaganju vam je kompletna video oprema sa HD projektorom i neograničen pristup internetu

Uz kapacitet do 300 osoba, a za koktel prijeme i do 500 osoba restoran Ser Gilles će vam omogućiti organizaciju proslave u skladu sa vašim planovima.

Definišite svoj cilj

Ukoliko imate jasno definisan cilj ili svrhu vaše aktivnosti, to vam može pomoći da bude zabavno i efikasno. Ukoliko ipak, ne znate odakle da počnete sledećih pet pitanja se odlična polazna tačka koja će vam pomoći da definišete svoj cilj: Ko? Šta? Gde? Zašto? Kada?

Kada odgovarate na svako pitanje, pokušajte da budete što konkretniji i odgovorite sa što više detalja.

Podelite posao

Jer ne možete sve sami! Koliko god vaše organizatorske sposobnosti bile na visokom nivou, poželjno je podeliti poslove sa svojim koegama i najbližim saradnicima. Toliko je pokretnih delova da je gotovo nemoguće da jedna osoba preuzme punu odgovornost za celu stvar i da pritom nešto ne zaboravi.

Uostalom, organizuje se team building, zar ne? Iskoristite grupne sesije mozganja koristeći alate kao što su mape uma i flip čartovi!

Napravite detaljan budžet

Najbolji način da sastavite realan budžet je da razgovarate sa svojim šefom. Pitajte koliko novca ima na raspolaganju za događaj i kakva su očekivanja od budžeta.

Ako vaš šef nema konkretan broj za vas, raspitajte se o prethodnim aktivnostima team buildinga da biste stekli utisak o tome kakav je budžet bio u prošlosti. Odatle možete uskladiti svoje troškove sa prethodnim događajima.

Pokušajte da vaš budžet bude realističan, ali ostavite malo prostora za neočekivane troškove.

Kako da večera  u restoranu bude benefit team buildinga?

Ne uživaju baš svi u bandžiju, raftingu ili hikingu. Uzmite u obzir da među kolegama sigurno ima entuzijazista, ali ima onih koji više vole nešto mirnije večeri uz mozgalice društvenu interakciju.

A zajedničko svima je da uživaju u dobroj hrani.

I da. Upoznaćete svoje kolege u dugom svetlu. Menadžer ljudskih resursa odjednom postaje sjajna osoba daleko od svog stola i možda se Joca iz finansija pokaže kao stručnjak u odgovaranju na pitanja šoubiznisa.

Večera je idealna za upoznavanje svojih kolega na drugačiji način. Oslušnite vaše kolege, upoznajte njihove hobije i to je dobitna kombinacija za izbor teme večere na team buildingu.

Uvrstite muziku i igre u svoju team building večeru.

Jedna od opcija je i DJ žurka ili živa muzika koje se odlično mogu uklopiti sa team building. Možda neka filmska radionica ili stand up? Izazvaće puno smeha i podići atmosferu među kolegama.

Ukoliko na početku žurke uvrstite dodele nagrade za najuspešnije zaposlene ili pehari za pobednike team buildinga, efekaf neće izostati.

Sa širokim spektrom različitih tipova igara, potrudite se da pronađete “onu jednu” neprimetno odgovara interesima vaše kompanije i vaših zaposlenih.

Uz koktel i posuženje, biće to jedno sjajno veče

Prepustite se, i dozvolite da osoblje Ser Gilles Weddings radi za vas.